Maikang ترکیب
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

Maikang ترکیب

Maikang ترکیب همچنین به عنوان شناخته شده مخلوط Maikang، آن است که یک نوع از داروهای منحصر به فرد از بیمارستان ما است، آن است که به بهبود گردش خون در طول درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. این به طور گسترده ای برای درمان بیماری مزمن کلیه برای اثر درمانی قابل توجه آن استفاده می شود.

عملکرد این دارو

این می تواند به کاهش چربی خون، ضد ترومبوز، ضد پیری کمک کند، بهبود شاخص های رئولوژی خون، افزایش ایمنی، ترویج سنتز پروتئین های سرم و اسیدهای نوکلئیک، ضد التهاب و غیره.

در طول درمان بیماری کلیوی، می تواند در برابر اختلال در عملکرد سیستم ایمنی ناشی از بیماری کلیه در داخل بدن به عفونت، علاوه بر این، می تواند کمک به کاهش عوارض جانبی ناشی از استفاده از hormonotherapy مانند قند خون، چربی خون، فشار خون بالا، تصلب شرایین. همچنین می تواند در مقابل آسیب به سلول های اندوتلیال عروقی ناشی از سموم افزایش کمک کند.

چگونه به استفاده از مخلوط Maikang؟

نگاهی به 40 میلی لیتر، 2 بار در روز در هر روز صبح و شب قبل از شام، در صورت نیاز، دکتر تغییر خواهد کرد می کند با توجه به شرایط بیمار، اما بیماران قرار نیست برای افزایش یا کاهش دوز توسط themself.

از بالا ما می دانیم که مخلوط Maikang برای درمان بیماری مزمن کلیه مفید است. در بیمارستان ما، آن است که داروهای لازم برای درمان این بیماری است. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما اطلاعات شما را به صورت رایگان ارائه می خواهند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: پزشکی گیاهی، ترکیب Maikang ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: